Backa Älvsjö

“Vi är mycket mer än bara en klubb”

Älvsjö AIK som idrottsförening har en viktig roll i vårt samhälle.
Ungdomsidrotten ger positiva effekter på våra ungdomars hälsa och självkänsla i form av välmående, förbättrad livskvalitet och förmåga att reglera känslor och hantera motgångar.

Därför ser vi oss som något mer än en innebandyklubb. Vi är en samlingsplats där ungdomar kan utvecklas som idrottare och människor. Vi tar hand om varandra och utveckling är viktigare än resultat, vi är “Älvsjöfamiljen”. För att vi ska kunna fortsätta utveckla vårt arbete hoppas vi att du vill vara med och stötta oss.

Vi erbjuder alla företagare och privatpersoner att för 5000:- gå med i initiativet ”Vi backar Älvsjö”. Genom ert bidrag blir ni delaktiga och ett stöd för vårt arbete med ungdomar i Älvsjö, och då också till Älvsjö som samhälle.

Ditt bidrag kommer innebära mycket för oss. Intäkterna går oavkortat till att utveckla ungdomssidan t.ex. genom att bidra till vårt årliga träningsläger för ungdomar.

Fördelar för er som är med och “Backar Älvsjö”:

• I Långbrohallen arrangerar vi en digital skärm med alla företag
    som ”Backar Älvsjö”.
  • På hemsidan finns en banner som visar alla företag och personer som “Backar Älvsjö”.
  • Klubbens nyhetsbrev skickas ut till alla som är med.
  • Nätverksträff en gång om året ”Vi som backar Älvsjö”.
  • Alla som “Backar Älvsjö” får klistermärken och en banner som
    bevis för att de är med och stöttar vårt arbete under året med
    ungdomar i Älvsjö, och då också Älvsjö som samhälle.

Betala in ditt bidrag med Swish eller få en faktura.

Betalar du med swish skriver du "Backa Älvsjö" följt av företagsnamnet eller ditt namn och telefonnummer.

Swishnummer: 123 349 7492

Vill ni ha en faktura mailar ni innebandy@alvsjoaik.nu för att anmäla ert intresse av att BACKA ÄLVSJÖ.