Börja spela
Dam Allsvenskan

Hjälp till att fylla Västertorpshallen
2022-12-14 10:21

Välkomna till årets sista match!

Nu fyller vi Västertorpshallen för att hjälpa våra damer att fortsätta sitt segertåg.

Efter en något tveksam inledning har damerna radat upp flera 3-poängare.

Gästande Alunda, som ligger en placering ovanför oss, har ett mycket starkt lag med många kompetenta spelare. Alunda har ett av seriens stabilaste lagbyggen och det brukar bli en härlig kamp. Senast hos dem, lyckades de vända matchen och snuva oss på alla 3 poängen i sista perioden.

Nu när elpriserna är höga, passa på att kom in i värmen i Västertorpshallen denna 3:e advent.

Entréavgiften är rabatterad med 50% för alla i elområde 3, som en liten kompensation.

SÅ, SÄNK VÄRMEN HEMMA OCH KOM IN I GEMENSKAPEN I VÄSTERTORPSHALLEN!!

Våra sponsorer
Stöd oss